Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 28 december 2011

Mijn eerste bericht op dit blog.

Eerste Kaartje op mijn blog.Een verjaardagkaart in een tentkaart.
Zelf maak ik al een tijdje kaarten en kijk ik veel op internet en vooral
bij mijn nichtje saskia die voor mij ook deze blog heeft gemaakt
om zo ook mijn werk te laten zien.Saskia heel erg bedankt om dit voor
te doen voor mij.Deze kaart is gemaakt vanpaperpad papier
en een nieuwe stempel die ik net gekocht heb bij de hobbystunter.
Deze kaart heb ik vandaag gemaakt met mijn dochters en met saskia.
Heerlijk een dagje geknutselt met zijn allen.


3 opmerkingen:

Saskia zei

Hoi,
Ik ben je eerste volger geworden en plaats nu ook het eerste berichtje op je kaart. Ik vind je kaart heel mooi geworden en vond het vandaag weer supergezellig. Heb net al mijn hobbyspullen weer opgeruimd, dus dacht ga eerst eens even langs op je blog. Succes met bloggen, het is echt superleuk en je weet mijn telefoonnummer als je hulp nodig hebt.
Groetjes Sas

inge zei

Hooi,

Echt een supermooie kaart, ik mocht willen dat ik het zo goed kon..gheghe
Met je blog komt het vast goed!

Groetjes, Inge

Inky's Creaties zei

Hoi Joke,

Via de blog van Sas kwam ik bij je terecht.
Wat leuk dat je nu ook een eigen blog hebt. Ik ben dan ook volger geworden van je.

Groetjes Inky