Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 10 januari 2012

De doos en boekje van mijn dochters







Oeps was ik vergeten gisteren ook de foto's op mijn blog te zetten die mijn dochters hebben gemaakt en ook deze staan te pronken op mijn kamer. Karin heeft een langwerpige doos gemaakt waar mijn nieuwe copics in zaten ende navullingen. Ellen heeft een verjaardagsboekje gemaakt ook zo mooi .Helaas kreeg ik de foto's van de doos niet rechtop sorry moet nog wat leren .Nog bedankt voor de lieve reacties en tot de volgende keer Groetjes joke

1 opmerking:

Saskia zei

De doos van Karin had ik al gezien en die is prachtig, maar het boekje van Ellen is ook weer een plaatje. Mooi gedaan Ellen!
Leuk dat je allemaal van die creatieve cadeaus hebt gehad, staat leuk en inspireert waarschijnlijk weer. Groetjes Saskia