Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 29 januari 2012

Een boekje voor saskia





Gisteren vierde saskia haar verjaardag en voor haar had ik ook een boekje gemaakt. Het was een heel werk,maar het gaf wel plezier om het te maken. Hierdoor kon ik weinig op mijn blog zetten ,omdat het wel een werkje was.Het papier komt uit het blok van the sorbet stack een heel fleurig blok maar dan had ik ook voldoende papier wat het gaf af en toe wat problemen en dan maar weer overnieuw maken.Verder allemaal verschillende magnolia's stempels gebruikt en verder opgesierd met bloemen . Nog bedankt voor de lieve reacties en tot de volgende keer. Groetjes joke

5 opmerkingen:

Jolara zei

wat geweldig gaaf ! Liefs joyce

Ellen zei

Ook deze is erg goed gelukt! Leuk om te zien hoe je andere kan inspireren!

Inky's Creaties zei

Wat een schittend boekje heb je gemaakt voor Sas. Kan me goed voorstellen dat dit een hoop werk is geweest.
Bedankt voor je leuke kaart en stansjes, zulke post is altijd welkom.

Groejtes Inky

corry'kaart zei

hoi joke
dit heb je toch maar super leuk en mooi gefreubelt,ja in dit soort dingen gaat altijd wel meer tijd in zitten maar als je dan het vrolijke gezicht gaat zien van de ontvangster dan word je zelf extra blij:-))
groetjes van corry

Saskia zei

HOI,
Ook dit is heel erg mooi geworden, zal inderdaad een hele klus zijn geweest. Het resultaat mag er echter zijn. Ik ben er heel blij mee.
Groetjes Sas