Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 10 januari 2012

Een jongenskaart

Vandaag geprobeerd een jongenskaart te maken voor mijn overbuur jongen die viert zondag zijn verjaardag.Ja en ze willen natuurlijk het liefste geld .Maar ik vind het wel altijd moeilijk om voor een jonge knul een kaart te maken,het heb daarom voor de bruine kaart gekozen edwin toch niet in de bruin tinten gekleurd behalve schoenen en haar.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn Gezicht E50,51,53,93. Haar E33,35,37.Trui Y32,35,38.
Broek B 93,95,97. Schoenen E41,42,43.

Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en als jullie iets zien wat veranderd kan worden hoor ik dit ook graag groetjes joke

2 opmerkingen:

Saskia zei

Ik vind het kaartje goed gelukt, echt een stoere jongenskaart. Leuk gedaan. Dat Rick alweer 19 wordt, wat gaat de tijd toch snel.
Groetjes Saskia

corry'kaart zei

hoi joke
vind je kaart goed geslaagd en zelf heb ik ook altijd moeite met jongens/mannenkaarten dus je bent echt niet alleen met dit gevoel:-))
groetjes van corry