Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 8 januari 2012

Een lief klein babietje is geboren

De dag na mijn verjaardag even een geboortekaartje een meisjeskaart. Het stempeltje geleent van mijn dochter ellen , het papier  komt uitEnchanted paper pad  waar ontzettende leuke en lieve kleurtjes tussen zit.De copics kleuren zijn voor gezicht E50,51,53,93 het haar Y02, 11,15. Speen R 000,00,01.
pakje R81,83 85. slofjes W 1,3,5,7.
Het lint met voetjes heb ik hier bij ellie gekocht en  de bloemen bij zeeman .
Een fijne dag nog allemaal en veel knutsel plezier. Morgen laat ik zien wat mijn nicht voor mij gemaakt heeft voor mijn verjaardag want dat was wel zo ontzettend mooi echt super het krijgt ook een speciaal plekje in mijn kamer en de ijsdoos wordt voor mij de voorraad voor de roosjes die ik in engeland gekocht heb . groetjes joke

3 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi mam,

hoop dat je genoten heb gisteren. Wij vonden het erg gezellig. In ieder geval heb je genoeg spulletjes gekregen om weer verder te kunnen knutselen!

Inky's Creaties zei

Hoi Joke,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Je kaartje is weer heel erg leuk geworden.
Ben wel benieuwd wat voor spulletjes je allemaal gekregen hebt voor je verjaardag.

Groetjes Inky

Margo zei

Hoi Joke,
ik heb je blog gevonden via het blog van Saskia !
Wat een schattig kaartje heb je gemaakt en nog gefeliciteerd met je verjaardag !
Liefs
Margo