Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 13 januari 2012

Een opkikkerkaartje

Vandaag heerlijk geknutseld op mijn kamer de tijd vliegt dan altijd. Van de week bij de hobbystunter geweest en daar weer een leuke stempel van magnolia gekocht, oo wat zijn ze leuk en met deze dan heerlijk bezig geweest .Het papier komt bij de action vandaan en ook het lint . Ik heb er een opkikker kaart van gemaakt want dat komt altijd wel van pas .
De kleuren zijn gezicht E 50,51,53,93. haar en schoenen E 44,43,42.Jurkje YR 21,23,24.
 bloemen YG 63,67. YG 0000, 00,01.


Ik las bij corry dat ze last heeft om een reactie te plaatsen bij een andere nou zelf loop ik hier ook tegenaan en ook ik weet niet hoe ik dit kan veranderen want ook bij corry en bij saskia kan ik geen reactie plaatsen heeft iemand misschien een advies.Groetjes joke

1 opmerking:

Ellen zei

Echt een lente kaart met die kleuren! Mooi gemaakt!