Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 21 januari 2012

Een tentkaart

Het heeft even geduurd maar ik ben druk bezig voor mijn nicht saskia en deze wordt voor haar moeder die vandaag jarig is.Weer een keer met de magnolia stempel die ik pas gekocht heb maar ik vind hem zo leuk.
Het papier komt van kaisercraft  Pinkgelato het is zo'n mooi papier blok dat ik daar vast meer van ga maken. Voor de rest heb ik het op gesierd met bloemen van magnolia .Ook de achterkant heb ik opgesierd om het geld



in te stoppen en onze namen op te zetten .Ik wil nog bedanken voor de lieve reactie's en tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Jolara zei

leuk model is dat zo en een geweldig leuke kaart liefs joyce

Margo zei

Hoi Joke,
wat een leuk modelletje en inderdaad erg leuk papier en de achterkant vind ik ook erg leuk gedaan !
Liefs
Margo