Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 12 januari 2012

Een verjaardagskaart voor een vrouw die met pension gaat

 Deze kaart heb ik voor een speciale vriendin gemaakt. Ze wordt dinsdag 63 jaar en werkt bij de sociale werkplaats en waar ze nu met pensoin gaat .Ze vindt het altijd leuk om een kaart te krijgen en deze kaart heb ik in een tentkaart gemaakt met strikjes en vlinders en aan de binnenkant bloementjes . De stempel komt bij doe a ding vandaan en ook deze tilda vind ik heel erg leuk. Doordat ze hartjes in haar schoot heeft heb ik ook twee hartjes op gehangen met onzichtbaar draad en met glitters op gelijmd.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn, Gezicht E 50,51,53,93 Haar E 44,43,42. Jurkje Y 32,35,38.
Brui jurkje en hartjes E 25,27,29. Schoenen W 1,3,5,

Nog bedankt voor de lieve reacties en tot ziens joke

3 opmerkingen:

Saskia zei

Hoi,
Wordt Ria 65? Dan moet ik misschien ook even een kaartje sturen, zal ze vast wel leuk vinden.
Groetjes Sas

corry'kaart zei

hoi joke
dit heb je erg leuk en mooi gemaakt met deze frisse kleuren!
groetjes van corry

Ellen zei

daar is ze vast blij mee!