Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 28 januari 2012

Even iets heel anders.

Dat was het eerste wat mijn man zei toen ik naar beneden kwam met het op gepimpte fotolijstje.
Met de hele familie hebben we geld aan saskia gegeven voor haar kaarten maken,want dat kan je beter zelf kopen. Maar om iedere keer het geld te verwerken in een kaart is ook lastig. Daarom naar ikea gegaan en daar een fotolijstje gekocht. Eerst een achtergrond papier gedaan en toen het geld er tussen gelegd en met geel een bloem uitgestanst en daar happy birthday op gestempeld en een aantal bloemen en met embossing glitter er op gefohnd.Daar na een hekje en de bloemenrand van martha stewart uit geponsd en met een lintje afgewerkt. De vlinders en magnoliabloemen er nog opgeplakt met de scruls en het magnolia plaatje erbij gedaan.

Zelf vind ik het resultaat erg lenteachtig met dat geel en groen maar voor de rest wel leuk geslaagd.
Hierbij wou ik het voor vandaag laten morgen laat ik het vervolg wat ik zelf aan saskia heb gegeven .
Nog bedankt voor de lieve reactie's en een fijn weekend Groetjes joke

6 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Wat is dit ontzettend leuk geworden, inderdaad iets heel anders. Ik denk dat Sas dit wel kan waarderen.
Laat ik nu tegenover Saskia wonen en vandaag ook mijn verjaardag vieren ;-)

Groetjes Inky

CraftyC zei

This is a gorgeous frame, the colours are so pretty and Tilda looks so sweet!
Clairex

corry'kaart zei

hoi joke
dit is echt zo gaaf idee om iemand geld te geven voor zijn verjaardag en ga deze zeker onthouden, deze is ook echt heel fleurig en vrolijk geworden!
groetjes van corry

Jolara zei

erg mooi liefs Joyce

Ellen zei

Ja ma, dat heb je goed gedaan!

Saskia zei

HOi,
Het is supermooi geworden, in het echt ziet het er altijd nog beter uit. Ik ben er heel blij, ga er een mooi plekje voor zoeken.
Heel erg bedankt.
Liefs Sas