Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 22 januari 2012

Happy birthday



Ja de volgende verjaardagkaart  vandaag gemaakt. Ik wou hem in het rose maken maar de achtergrond is weer paars geworden. Bij de kaart heb ik de martha Stewart pons gebruikt en de magnolia bloemen en label. Het papier komt uit de serie van Kaisercraft Pink Gelato . Het kant van Ellie die hier op het dorp een winkel heeft. De plak parels komen van kruitvat. De stempel komt ook van magnolia. Toch vind ik het geheel wel leuk ben benieuwd wat jullie er van vinden.Ik wil ook jocye begroeten die volger is geworden van mijn blog en ik wil iedereen bedanken voor de lieve reactie's op mijn blog Groetjes joke

3 opmerkingen:

Jolara zei

wat een snoepie zeg, super liefs joyce

Margo zei

Wat een leuk kaartje Joke !
Liefs
Margo

Saskia zei

HOi,
Wat een mooi kaartje is het weer geworden. Je hebt veel inspiratie zeg momenteel. Ziet er heel mooi uit.
Groetjes Sas