Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 9 januari 2012

Helaas het kaartje is niet aangekomen

Afgelopen week had ik een kaartje gemaakt voor mijn vriendin. Zaterdag was ze bij me maar geen kaartje gehad. Balen maar nu weer gauw een kaartje gemaakt een bloemengroet voor a.s. dinsdag .
Het kaartje is weer heel anders uitgevallen dan de blauwe kaart,




Omdat ik ook mijn kado 's wil laten zien doe ik geen copics nummers . Ook vind ik het leuk dat ik een nieuwe volger heb heel leuk en natuurlijk ook gelijk bij haar volger geworden. Ook bedankt voor de lieve reacties en tot de volgende keer groetjes joke

3 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Hoi Joke,

Dat zijn wel hele leuke hobbyspullen die je hebt gekregen. Veel plezier er mee.

Groetjes Inky

Margo zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt en wat jammer dat je kaart niet is toegekomen !
Erg leuke kadootjes heb je gehad zeg en bedankt om volger bij me te worden.
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi joke
een erg leuke en vrolijke kaart en ja de post is niet meer wat het is geweest:-))
groetjes van corry