Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 6 januari 2012

Het is jouw verjaardag

Na alle kerstkaarten begint nu bij ons in de familie de verjaardagen.Dus begin ik maar mrt de verjaardagen kaarten.Zelf bijt ik de spits af morgen wordt ik 57 jaar maar daarna bijna iedere week een kaartje en soms wel drie in een week dus voorraad maken .Dit is de eerste met de klok van Tim Holtz
Ik vind de klok echt heel leuk dus die zal veel gebruikt worden.Het papier heb ik een keer bij de hobby
stunter gekocht.Het lint bij ons op het dorp
De kleuren Gezicht E 50,51,53,93. Jurkje V12,15,17. Schoenen W1,3,5,7. Taart C00,0,E30,31.Y32,35.

Groetjes joke

2 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
wat heb je er een leuke kaart van gemaakt en dat stempeltje vind ik helemaal super!
groetjes van corry

Karin zei

Het is tijd dat ik die stans van Tim Holtz is kom kidnappen :D HAHA
Heel erg leuk mam!!
ALs je dit vandaag nog leest: FIJNE VERJAARDAG!!!!!!!!
Dikke kus en knuffel van Karin