Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 15 januari 2012

Opnieuw een verjaardagskaart

Ook vandaag weer een verjaardagskaart.Want de verjaardags serie in onze familie is nu echt opgang. Heerlijk om je zo uit te leven. Vooral om bij jullie blogs leuke ideeen op te doen. Want wat worden er toch mooie kaarten gemaakt. Nou hier kont mijn kaartje een paars kaartje met magnolia stempel die ik al eerder gebruikt heb .
De kleuren zijn Gezicht E 50,51,53,93. Haar E 44,43,42,41. Blouse Y 32,35,38.Broek V12,15,17.

Het papier komt van Papermania boysenberry.De pons van martha stewart. Kant op een beurs gekocht en het lint van de actoin. Een fijne dag allemaal en tot de volgende keer groetjes joke

2 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
wat heb je er weer een vrolijk gekleurde kaart van gemaakt en ja dat paarse kleurtje vind ik altijd meer dan prachtig!
groetjes van corry

Saskia zei

Hoi, het is weer een prachtige kaart geworden. IK zal nog even bij blog veranderen dat je reacties in een pop-up venster komen en kijken als ik onder jouw naam ingelogd ben wat het blog van Ingrid doet, maar ik heb er geen problemen mee, dus geen idee waar het aan ligt.
Groetjes Saskia