Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 17 januari 2012

Wishing you a lovely day

Goede morgen dames vandaag een kaartje wat ik al een poosje in mijn kaartenbak heb en zelf vind ik hem wel leuk maar weet niet zo waarneer ik hem zou opsturen.

Het papier komt van vintage blok vandaan wat ik bij de action gekocht heb opgefleurd met roosjes ja en de stempel van mijn oudste dochter gebruikt.Vandaag geen kleuren nummers en ik wil iedereen nog bedanken voor de lieve reactie's en angelique welkom als volger groetjes en tot ziens joke.

6 opmerkingen:

Margo zei

Die is superleuk en kan toch een keertje zonder echte reden gestuurd worden met een paar afdrukjes erbij ofzo ?
Liefs
Margo

Margo zei

Die is superleuk en kan toch een keertje zonder echte reden gestuurd worden met een paar afdrukjes erbij ofzo ?
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi joke
je kaart is echt leuk en kan zeker voor vele dingen gebruikt worden!
groetjes van corry

liek zei

Ja, ik kan je volgen!!
Ik bewonder iedere dag je kaarten.

Groetjes

Jolara zei

heel leuk liefs joyce

Saskia zei

Hoi,
Wat een leuk kaartje is het geworden. Ziet er goed uit. Leuk gedaan met je borderrandpons en swirls en roosjes.
Groetjes Saskia