Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 15 februari 2012

34 jaar een paar




Als het goed is hebben ze vandaag de kaart gekregen,want het is hun trouwdag en heb ik hem al maandag op de bus gedaan.Het idee heb ik via freubel cards gemaakt en zelf wat aanpassingen er bij gedaan. Het papier komt uit vintage blok .Het magnolia plaatje bij saskia of een van mijn dochters gestempeld maar ik vind het een leuk stel zo.Verder geprobeerd het leuk op te sieren.Ben benieuwd wat jullie er van vinden en nog bedankt voor de lieve reactie's op mijn vorige kaart.Groetjes joke

4 opmerkingen:

Jolara zei

wat gaaf gedaan ! Liefs Joyce

Tinie zei

Dit is toch helemaal geweldig om deze stempel ervoor te gebruiken!! een prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Francisca zei

Hoi Joke,

Wat een tijd he; 34 jaar getrouwd.Die hebben zo'n mooie kaart wel verdiend.
Erg leuk gedaan!

groetjes Francisca

corry'kaart zei

hoi joke
wat een mooie kaart met een zeer toepasselijke stempel!
groetjes van corry