Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 19 februari 2012

39 jaar een paar.

Hallo allemaal




Hoorde van de week dat kennissen 39 jaar getrouwd zijn en heb hiervoor een kaart gemaakt.Kan het rustig op mijn blog zetten omdat ze niet weten dat ik een blog hebben .Het kaartje is bijna het zelfde dan een week geleden alleen is de kaart klassieker.Het papier heb ik pas bij de hobbystunter gekocht en heet Spring Feast van First edition paper. Heel mooi papier zit in dit blok en ik weet zeker dat plonie dit heel mooi vindt. Van binnen een heleboel bloemen uit gestanst en met kleine bloementjes beplakt.Nog bedankt voor de lieve reactie's en ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes joke

5 opmerkingen:

Tinie zei

We leuk om deze stempel te gebruiken voor 39 jaar getrouwd! Het is een plaatje geworden!!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoi joke
een erg leuke vrolijke en toepasselijke kaart erg gaaf met die vrolijke kleuren!
groetjes van corry

Saskia zei

Het is een mooie kaart geworden zeg. Ziet er heel goed uit.
ben vanmiddag bezig geweest met een boekkaart net als er op het blog van Ingrid staat, misschien ook nog een idee voor onze knutseldag in de vakantie??? Kan in combinatie met schudkaart.
Mochten jullie dit wat vinden dan hoor/lees ik het wel.
Groetjes Sas

Corrie zei

Wat een super mooi kaartje Joke

Groetjes Corrie

Marianne Schut zei

Hai Joke, wat een super lief kaartje heb je gemaakt, dit afdrukje is ook wel zo leuk! Het kaartje voor je dochter vind ik ook helemaal geweldig, super leuk model is dit he! Liefs Marianne