Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 16 februari 2012

Baby 2


Even nog een kaartje erop zetten.Had nog zo zin in om nog een geboorte kaartje te maken en nu voor een meisje.Wat ik met de kaartjes ga doen weet ik,maar het is altijd handig om een voorraad te hebben. Het papier komt van Enchanted collection weer de zelfde vlaggetjes gemaakt,maar ik ga aan mijn oudste dochter even vragen of ik haar vlaggen mallen mag lenen.Ze is trouwens vandaag jarig maar ze viert het zaterdag.Dus haar kaart kan ik nog niet laten zien.Ben benieuwd wat jullie van allebei de kaarten vinden. Fijne dag verder en tot de volgende keer.Groetjes joke

4 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een ontzettende mooie kaart heb je er van gemaakt, de kleuren zijn prachtig en de details zijn ook leuk zeg!!!

Groetjes Tinie

Inky's Creaties zei

Wat zijn je geboortje kaartjes leuk geworden. Altijd handig om dit soort kaartje op voorraad te hebben.
En gefeliciteerd met de jarige.

Groetjes Inky

Margo zei

Een echt dotje ! Heel erg schattig !
Liefs
Margo

Saskia zei

De meisjesversie is ook echt heel leuk geworden. Handig voor de voorraad.
Groetjes Saskia