Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 16 februari 2012

Baby

Hallo allemaal

Ben maandag naar de hobbystunter geweest en daar schitterend papier voor een baby boy van paper pad gekocht.Meisjes papier heb ik genoeg maar deze kon ik niet laten liggen.Op de blog van corrie's kaarten had ik leuke ideeen op gedaan voor geboorte kaartjes en zo aan de slag gegaan.De randen heb ik gestikt en om het groen terug te laten komen heb ik de letters en bloemen groen gedaan.Nog bedankt voor de lieve reactie's en ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Fijne dag verder en tot blogs.Groetjes joke

4 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
wat heb je een schattige babykaart gemaakt en die zachtgroene bloemen vind ik helemaal geweldig!
groetjes van corry

Margo zei

Superleuk !
Liefs
Margo

Saskia zei

Wat heb je dit leuk gedaan zeg. Het is heel mooi geworden.
Groetjes Saskia

Corrie zei

Wat een super lieve kaartjes Joke

Groetjes Corrie