Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 18 februari 2012

De kaart voor onze oudste dochter

Hallo allemaal.

Donderdag was onze oudste dochter jarig maar ze viert het vandaag.daarom nu pas de kaart pas op mijn blog.



Samen met mijn andere dochter het idee van het magnolia tijdschrift uit geprobeerd en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.Ik heb deze kaart met veel plezier gemaakt en karin heeft de kaart al ontvangen en is er blij mee.Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reactie's ik lees ze met veel plezier en corrie welkom op mijn blog.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en tot de volgende keer.Groetjes joke

4 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een mooi model en wat leuke details erin verwerkt, een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Grietje Jansen zei

Een gezellig kaartje met twee dames erop.
Dat zie ik niet vaak.
Een heel leuk geheel.

Grietje

liek zei

Wat een mooie kaart!!!

Saskia zei

Wat een mooie kaart.Ziet er heel mooi uit.
Groetjes Sas