Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 14 februari 2012

Een easelkaart

Vandaag is een vriendin jarig,en dat op valentijn .Dus dit is een bloemenkaart geworden,nou zat ik op een doodspoor met deze kaart en heeft mijn dochter wat tips gegeven en toen toch weer met deze kaart aan de slag gegaan.De kaart is roze rood met heel veel bloemen want dat hoort bij valentijn,zelf het kant is met bloemen.



Ik wil nog bedanken voor de lieve reactie's en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes joke

4 opmerkingen:

Tinie zei

Prachtig van kleur en wat leuke details, een geweldige mooie kaart!!

Groetjes Tinie

Jolara zei

heel erg gaaf ! Liefs joyce

Saskia zei

Wat een mooi kaartje is geworden, de tips (van denk ik Ellen aan de stijl te zien???) hebben weer goed geholpen.
Groetjes Saskia

Ellen zei

Hij is erg mooi geworden ma! (sas, goed geraden!)

groetjes Ellen