Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 22 februari 2012

Hoera een dochter.

H allo allemaal


Door de drukte even geen tijd voor kaartjes maken.Dat vind ik wel jammer maar hier dan een uit de doos.Dit kaartje heb ik vorig najaar gemaakt,het papier is van enchanted, de badstof hartjes van de action.De copics kleuren weet ik niet meer.Ben benieuwd wat jullie er van vinden.Verder wil ik een nieuw blog aan jullie vertellen dat heet  De frutselknutsels van Mirjam &Liek En zelf weet ik niet hoe ik een link naar hun blog kan maken maar ze staan bij mij in de rij van de blogs die ik volg,ze zijn net begonnen met hun blog.Misschien willen jullie er een keer bij hun kijken.Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve reactie's en ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.Tot blogs groetjes joke

5 opmerkingen:

Jolara zei

wat geweldig mooi ! Liefs joyce

Margo zei

Wat een schat van een kaartje !
Ik ga even op hun blogje kijken hoor !
Liefs
Margo

Tinie zei

Wat is die lief!!! Super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

Wat een super lief kaartje Joke

Groetjes Corrie

Mirjam en Liek Nugteren zei

wat een mooi kaartje weer!

& natuurlijk bedankt voor de reclame :)

liefs,
mirjam