Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 3 februari 2012

Hoera een kleinkind


Dit heb ik aan de trotse opa en oma gestuurd. Ze zijn heel blij met de kleindochter en voor hun heb ik ook een lief kaartje gemaakt.Het papier komt van kaisercraft pink gelato.Dat papier vind ik zelf heel mooi en fijn om mee te werken. Het stempeltje heb ik al een hele poos en vind het erg moeilijk om te gebruiken maar nu is het me toch gelukt. Het kantje komt bij ellie vandaan en de sterren van de action omdat ik aan het kersverse ouders  ook de sterren heb op gestuurd maar dan in een andere vorm.Het label komt van magnolia en de stempel is met glitter embossing gedaan.Nog bedankt voor de lieve reactie's en tot de volgende keer. Groetjes joke

3 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een schatje, super leuke kleuren gebruikt en de details zijn ook zo mooi!!!

Groetjes Tinie

Margo zei

't is een dotje !
Liefs
Margo

Saskia zei

Wat een mooi kaartje is het geworden. Leuk gedaan. Zullen ze vast blij zijn met je kaartje.
Groetjes Saskia