Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 27 februari 2012

It's a girl

Hallo allemaal

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve reactie's op mijn kaart,vind het erg leuk om ze te lezen.


Gisteravond al aan deze kaart begonnen,maar ik vind het iets te rose,maar voor een meisjes kaart kan het wel.Het papier heb ik zaterdag gekocht bij doe & ding ,het is de Lullaby Collection.Heel leuk papier voor meisjes of jongetjes en er zit achterin ook nog labels of andere gedichtjes.De martha stewart pons met vlinders heb ik het tweede papier de randen afgezet.Nog een lintje en pareltjes erbij gedaan ,De bloemetjes uit geponst en opgesierd met kleine bloemetjes.Ook de binnenkant heb ik wat bloemetjes gedaan maar voor de rest rustig gehouden.Ben benieuwd wat jullie er van vinden en tot de volgende keer.Groetjes joke

8 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
je hebt er echt een schatje van gemaakt met een erg lieve stempel!
gropetjes van corry

Tinie zei

Hier wordt je helemaal vrolijk van, wat een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Jolara zei

super leuk ! liefs joyce

Corrie zei

Super lief kaartje Joke!

Groetjes Corrie

Francisca zei

Hoi Joke,

Wat een schatje.Ik vindt vooral de rand met de vlindertjes heel erg leuk.
En zo mooi schuin over de kaart.Dat maakt de kaart helemaal af.Leuk gedaan!!

Groetjes Francisca

Margo zei

Wat is die lief zeg !
Groetjes
Margo

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een schattig stempeltje!! Het is zowel voor een jongen als een meisje te gebruiken. Ik vind het helemaal niet te roze, juist leuk! Volgens mij moet ik snel eens langs doe a ding.
groetjes Liek

Grietje Jansen zei

Lig een beetje achter met reageren door wat extra drukte met de kids, maar wil je toch nog even complimeteren met je kaarten.
Vind ze weer zeer geslaagd.
De babykaart is wel erg rose, maar alles bijelkaar kan het best.

Grietje