Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 25 februari 2012

Just a note to say

Hallo allemaal


Eindelijk weer een kaartje.Vandaag eerst na doe & ding gefietst samen met mijn man.Het was zo heerlijk weer en ik wou iets speciaals hebben maar ja helaas nog niet gevonden,maar je kan je wel uit leven in deze hobbyzaak .Nog nieuw papier gekocht en een nieuwe stempel van magnolia.Thuis gelijk naar boven en heerlijk zitten knutselen en hier dan het resultaat.Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.Ik wil ook nog iedereen bedanken voor de lieve reactie's en tot blogs.Groetjes joke

6 opmerkingen:

Tinie zei

Wat hebben we toch een heerlijke hobby:) Je kaart ziet er super mooi uit!!!

Groetjes Tinie

Inky's Creaties zei

Gelukkig toch niet voor niks naar Doe@ding gefietst. Je gaat daar nooit met lege handen de winkel uit.
Je stempel is wel heel erg leuk en de kaart die je er mee gemaakt hebt ook.
Ik heb overigens de andere 2 specials van Magnolia (Tilda met Koala en die met de schaatsjes). Er komen denk ik wel een keer afdrukjes jouw kant op.

Groetjes Inky

Saskia zei

Hoi,
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt zeg. Het was idd heerlijk weer, wij hebben vandaag voor het eerst een klein stukje met Anouk gefietst.
Groetjes Sas

Margo zei

Wat een schat van een kaartje ! Ik denk inderdaad dat je daar je ogen nogal uitkijkt !
Liefs
Margo

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Joke
Die stempel is ook zo leuk

Groetjes Corrie

Ellen zei

Wat een mooi kaartje ma!! Kan me voorstellen dat het lekker was op de fiets, zonnetje heeft goed geschenen.

Groetjes