Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 2 februari 2012

A star is born


Eindelijk komt het er van,Van mijn beste vriendin is de zoon en aanstaande schoondochter bevallen van een dochter.Het kaartje had ik al gemaakt maar kon hem niet op het blog zetten.Ze kijken namelijk ook op mijn blog.Hopelijk heeft ze de kaart morgen,maar in zierikzee weet je het nooit.Daar komt namelijk wel vaker de post niet aan.De stempel geleend van mijn dochter,het papier gekocht bij euroland,het lint van de label komt bij ellie vandaan.Verder wil ik tinie begroeten als nieuwe blogger en iedereen bedanken voor de lieve reactie's
Groetjes joke

3 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een gave tekst!! Het is een prachtige kaart geworden!!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoi joke
je kaart ziet er superlief en toch kleurrijk uit,een toppertje!
groetjes van corry

Margo zei

Wat schattig!
Liefs
Margo