Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 28 februari 2012

Vandaag hobbydag

Hallo allemaal
Vandaag heerlijk een hobbydag gehad met mijn dochters en met mijn nicht saskia.Tijdens het hobby enkele foto's gemaakt en wat resultaten van wat we gemaakt hebben.Omdat we ook nog eventjes naar de hobbystunter zijn geweest is het alleen nog niet afgekomen.Saskia had pas een boekschudkaart gemaakt en die had ze meegenomen.Hier zijn we aan de slag gegaan.ellen wou eerst haar kaart afmaken en ook die staat op de foto.

                                         Hier karin, ellen en saskia met de knutselspullen
                                            Ellen en karin druk bezig.
                                             Saskia en ik op de foto.
                                           en de hond van ellen en jody slapend.
                                        Ellen haar werk met ook een schud gedeelte erbij.
                                           Met bloemen lovertjes er tussen
                                          Dit is de binnenkant van haar kaart.
                                    Het begin van saskia's boekschudkaart.Deze zal zeker op
                                    haar blog te zien zijn en dan helemaal af.
                                           Karin haar project een schitterende boekschudkaart
                                            Heel mooi en af alleen niet de binnenkant op de foto.


Van mijzelf is het nog niet af ,hopelijk morgen.Maar het was een hele leuke dag bedankt saskia,karin en ellen.
Ik wil ook iedereen bedanken voor de lieve reactie,s die ik weer gekregen heb op mijn vorige kaart en ben benieuwd wat jullie van deze kaarten toch vinden ook al is er geen een door mij gemaakt.Groetjes joke

6 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Zo te zien was ht een gezellige middag.
Vooral de inbreng van de hond is vast inspirerend geweest (haha)
De resultaten mogen er ook zijn.Erg mooi allemaal.

Grietje

Tinie zei

Wat ziet dat er super gezellig uit en de productie is ook helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Ellen zei

Hoi mam, het was weer gezellig!!! Net mijn boekkaart af gemaakt en ook nog een kaartje met mijn nieuwe spulletjes. Liefs el

Inky's Creaties zei

Wat een bekende gezichten zie ik op de foto's.
Jullie hebben dus weer een gezellig dag gehad.
Jullie creaties zijn weer heel erg mooi geworden.

Groetjes Inky

Corrie zei

Gezellig zo'n creadag met elkaar,
wat een super mooie creaties hebben jullie gemaakt!

Groetjes Corrie

Saskia zei

Hoi,
Het was zeker gezellig gisteren. Moeten we snel weer doen, in april ben ik weer op woensdag vrij en anders in de meivakantie, als dit Karin nog lukt. MIjn boekkaart heb ik afgemaakt, staat nog even te drogen en dan kan het op de foto. Heb ook al een kaartje gemaakt met jouw nieuwe stempel en het kasteel. Die is ook leuk geworden.
Groetjes Sas