Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 12 februari 2012

Voor een tweeling

Hallo allemaal


Vandaag is inge en sjoerd jarig en dat is altijd leuk om daar een kaartje voor te maken.Voor Inge een echte meisjes kaart het papier heb ik gekocht bij doe a ding en dit opgesierd met bloemen en vlinders.Tilda is ingekleurd met copics.Gezicht E 50,51,53,93.Haar E 43,42,41.Broek B 00,01,02 Bloem R 000,00,01. Mouw,hart en sokken R 81,83,85.Aan de achterkant van de kaart heb ik een zakje gemaakt en met de martha sstewart pons opgesierd.



Voor sjoerd een stoere jongenskaart met weinig opmaak de stempel heb ik al een poos maar voor deze kaart komt hij goed van pas .Het papier komt ui de denim serie en opgesierd met zilverpapier.De jongen is ingekleurd Pet en Broek B93,95,97. Gezicht E 50,51,53.trui C 00,0,1.De letters en cijfers zijn met de tim holtz uitgestanst. Binnen in de kaart ook een ster ingeplakt en een zak uit het denim papier geknipt waar het geld in kan.Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Nog bedankt voor de lieve reactie's Groetjes joke

4 opmerkingen:

Tinie zei

Wat laat je twee prachtige kaarten zien, echt het verschil tussen jongen en meisje, maar met super leuke details!!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoi joke
echt twee verschillende maar wel toppykaarten zo lekker stoer voor de boy en so sweet voor het meisje!
groetjes van corry

Inky's Creaties zei

Wat een leuke kaarten zijn dit geworden. Daar zullen de jarige blij mee zijn.

Groetjes Inky

Ps ik heb bij Saskia de oplossing gepost mbt de waarschuwingsmelding die je krijgt.

liek zei

Hoi,hoi,

Het orgineel staat hier op de kast en wat zijn ze mooi!!
Mijn tweeling is er weer blij mee!!

groetjes Liek