Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 17 maart 2012

Dat gaat naar Den Bosch toe

Hallo allemaal
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's.Ik lees ze met veel plezier.
Vandaag naar Den Bosch geweest met mijn dochters Karin en Ellen en met mijn nicht Saskia. Ik heb me daar heerlijk uit geleefd.Teveel om op te noemen dus maar even op de kiek gezet.Het was een zeer gezellige dag en denk als het morgen even ga uit leven met mijn nieuwe spulletjes.Wat voor vandaag is de pret op.


Ben benieuwd of dat jullie ook zo goed geslaagd zijn op de beurs.Groetjes Joke

8 opmerkingen:

Saskia zei

Het was heel gezellig, volgend jaar moeten we maar weer gaan.
Succes morgen met al je nieuwe spullen.
GRoetjes Saskia

Inky's Creaties zei

Je had wel hele mooie spullen in die tassen zitten, had ik dat geweten.
Maar zo te lezen hebben jullie je wel vermaakt.
Je hebt in ieder geval hele dingen gekocht, nu begrijp ik ook dat het geld op was.

groetjes Inky

Tinie zei

Wat heb je prachtige spulletjes gekocht, ziet er super uit, veel plezier ermee!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

wauwww wat een mooie spullen heb je gekocht Joke, heel veel freubel plezier ermee

Groetjes Corrie

corry'kaart zei

hoi joke
heerlijk om te horen dat je hebt genoten en dan ook nog van die prachtige spullen gekocht,nou jij gaat volgens mij morgen heerlijk freubelen:-))
groetjes van corry

Margo zei

Wat een geweldig leuke aankopen heb je gedaan, daar kan je weer lekker mee aan de slag !
Liefs
Margo

Marianne Schut zei

Wauw wat een pracht spulletjes heb je allemaal gekocht Joke! Heerlijk alleen al om naar te kijken, laat staan om er mee aan de slag te gaan. Heel veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken! Liefs Marianne

Kizzy zei

Wauwwww mooie spulletjes, veel plezier ermee!