Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 3 maart 2012

Een 60e jarige

Hallo allemaal



Gisteren was mijn schoonzus jarig en daar hebben we ook gisteren gevierd.Ik had een easelkaart voor haar gemaakt,omdat ze ook op mijn blog kijkt wou ik het er pas nu opzetten.Ze vond de kaart erg leuk.Zoals jullie zien is het weer een paarse kaart geworden,toch wel mijn lievelingskleur.Verder opgesierd met lint en kant .
Ik wil jullie ook nog bedanken voor de leuke reactie's en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes joke

4 opmerkingen:

Corrie zei

wat een schitterende kaart Joke

Groetjes Corrie

Inky's Creaties zei

Ik vind het een erg leuke kaart geworden.

Groetjes Inky

Karin zei

wat een leuk kaartje joke. Mooi ingekleurd!

corry'kaart zei

hoi joke
een erg leuke kaart en ja paars vind ik ook een superkleur:-))
groetjes van corry