Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 21 maart 2012

Een beterschapskaart


Dit stempeltje had ik al een poosje geleden gekleurd maar niet het goede papier er bij gevonden.Het komt uit mijn blok van Spring Feast.De bloemetjes komen van de ponsen van nellie snellen en ik heb ze in de kroon met perlenpen aan gestipt. Het lint heb ik van mijn dochter gekregen.Ik heb met veel plezier de reactie's gelezen op mijn vorige kaart.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes Joke

4 opmerkingen:

Tinie zei

Geweldig, wat een super mooie kaart, leuke details erin verwerkt!!

groetjes Tinie

Danoesja zei

Hoi Joke

Ik ben via Tinie op je blog terecht gekomen en ben gelijk volger geworden. Dit is een heel mooi kaartje geworden, je andere kaarten heb ik ook al bewonderd.

Groetjes Danoesja

Margo zei

Wat een dotje !
Heel mooi ingekleurd !
Liefs
Margo

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Joke
groetjes Corrie