Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 23 maart 2012

Een beterschapskaart

Hallo allemaal
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn beterschapskaart en zag ik dat ik een nieuwe volger erbij heb heel erg welkom heten.
Ik heb nog een beterschapskaart gemaakt maar nu met aardbeien.Vond het heel moeilijk om hier een papiertje bij te zoeken en heb het hierdoor maar eenvoudig groen gehouden.De losse aardbeien erbij gedaan en wat bloemetjes van Nellie Snellen.Het lint komt bij de action vandaan.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden en als jullie nog tips hebben hoor ik deze ook graag.Nog een fijne dag verder en tot de volgende keer.Groetjes Joke

5 opmerkingen:

Margo zei

Erg leuk !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi joke
een erg leuke en lieve beterschapskaart en lekker fruitig zo wel de kleur als de lekkere aardbeien:-)
groetjes van corry

Corrie zei

Dit is ook weer een schitterend kaartje Joke
Groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi

Het is een mooi kaart geworden. Door de groene achtergrond komen de aardbeien mooi naar voren.Mooi gekleurd ook.

Groetjes Danoesja

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wij vinden het weer een supergoed gelukt kaartje. Het groen maakt het juist lekker fris en lente-achtig.
Vrijdag nog een leuke winkel in Oud-Beijerrland ontdekt: Stichee.
Daar moet je zeker eens gaan kijken.
Mirjam en Liek