Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 4 maart 2012

Een boekschudkaart

Hallo allemaal
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve reactie's ik vind het heel leuk om ze te lezen.





Dinsdag hebben we een hobbydag gehad en daar heeft saskia mij geholpen om een boekschudkaart te maken.Gisteren heb ik het aan een vriendin gegeven dus nu op mijn blog.De oranje kleur was een uitdaging voor mij.Het papier had ik al een poos in huis en wist niet wat ik er van kon maken.Het komt uit de sorbet serie.De boekkart staat nu ook in het magnolia blad en is erg leuk om te maken.Het boek opgepimpt met magnolia ,tom holtz en crealies mallen.Daarna ingepakt in doorzichtig plastic en nog een label bij gemaakt.Ben benieuwd wat jullie er van vinden en nog een fijne zondag,Groetjes joke

4 opmerkingen:

Ellen zei

Je heb hm mooi afgemaakt me! Ook leuk dat je hem zo ingepakt heb. Daar is ze vast blij mee!

Corrie zei

Wauwwww wat mooi!!!!

Groetjes Corrie

Tinie zei

Wat een bijzonder mooi geheel, prachtige details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoi joke
wat een gave boekkaart en erg mooi van kleur en zo leuk met al die dingetjes erop!!
groetjes van corry