Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 28 maart 2012

Een bruin roze kaart.

Hallo allemaal,
Hier een bruin,roze kaartje in een boekvorm.Ben er al het hele weekend mee bezig geweest maar het weer was te mooi.Dus rustig aan gedaan.Het papier komt uit de serie van Sweet Owl de bloementjes van Nellie Snellen.

 Het magnolia stempel heb ik van ingrid geleend nog bedankt hiervoor ingrid.
 De kaart is in een boekvorm gemaakt,alle kanten zijn bewerkt
 Hier de hele binnenkant van de kaart
 met de nieuwe stempel die ik hier gebruik heb


Ben benieuwd wat jullie er van vinden en nog bedankt voor de leuke en lieve reactie's op mijn vorige kaart ik vind het altijd weer leuk om ze te lezen.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
wat een prachtige boekkaart, en zo mooi door alle kanten bewerkt,SUPER!!
groetjes van corry

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje super leuk modelletje ook, het kaartje uit je vorige post is ook erg mooi
Groetjes Corrie

Inky's Creaties zei

Wat een schitterende kaart is dit geworden. Leuk zo alle kanten bewerkt.
En wat het lenen betreft graag gedaan, doe rustig aan ik heb geen haast :-)

Groetjes Inky

Kizzy zei

Prachtig kaartje Joke, vind de kleurtjes ook heel mooi? Hele leuke details, super dat echt alle zijden bewerkt en versierd zijn. Heel mooi!
Geniet nog van het mooie weer.
Liefs Kizzy

Saskia zei

Hoi,
Wat een prachtig kaartje is het geworden. Leuk gedaan zo en wat een werk zal het geweest zijn.
Groetjes Sas

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een mooie kaart met veel mooie details, je hebt er wel werk van gemaakt, de tekststempel over leeftijd is heel mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Ellen zei

HEEL mooi ma! Je heb er hard je best op gedaan volgens mij.

Groetjes Ellen

Margo zei

Wat een prachtige kaart ! Supermooi modelletje !
Liefs
Margo

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke! De tekst aan de binnenkant vind ik ook erg leuk.