Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 24 maart 2012

Een kaartje gemaakt door Ellen

Hallo allemaal




Leuk dat je weer op mijn blog komt kijken en vandaag een kaartje van mijn dochter Ellen.Zelf heeft ze nog geen blog omdat ze te druk is voor haar studie maar gisteravond waren we bij haar en vroeg ik of ik dit kaartje van haar op mijn blog mocht zetten.Dit vond ze leuk dus hier haar kaartje .Ze kleurt het in met distress inkt.Het is een schudkaart .Ze had er nog geen tekst in gezet maar dat komt wel goed.Ben benieuwd wat jullie van haar kaart vinden en nog bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.Groetjes en tot de volgende keer Ellen en Joke

2 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
nou je dochter hebt jou gene wat hobby-en betreft een erg leuke/mooie kaart en ook nog de binnenkant zo fleurig!
groetjes van corry

Corrie zei

Mijn complimenten aan je dochter
wat een super mooi kaartje heeft ze gemaakt
Groetjes Corrie