Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 7 maart 2012

Een lief klein babietje is geboren.

Hallo allemaal.


Wat een weer vandaag.Heerlijk op mijn hobbykamer terug getrokken en een van mijn nieuwe magnolia stempels uitgeprobeert.Ook het papier hebben we met zijn drieen gekocht bij de hobbystunter,het grote blok van de forever friends babyblok.Hier zit echter heel mooi papier in.Ik hoop dat jullie het zo ook op de foto's goed kunnen zien.De pons van martha stewart gebruikt.De label van magnolia en de bloemen en blaadjes dacht ik van crealies.Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke reactie's op de kerstkaarten ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes joke

5 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een leuk kaartje is het geworden, mooi gedaan.
GRoetjes Sas

Inky's Creaties zei

Ook jij hebt weer een leuk kaartje gemaakt.
Ik heb vandaag deze stempel ook binnen gekregen.

Groetjes Inky

corry'kaart zei

hoi joke
wat een schatje van een stempel en zo word een kaart extra mooi!
groetjes van corry

Tinie zei

Wat een geweldige stempel, het geheel is weer helemaal superss!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

Hoi Joke
wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze super mooie stempel

Groetjes Corrie