Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 5 maart 2012

Een mannenkaart

Hallo allemaal


Van het weekend deze kaart ook aan de jarige gegeven namens de hele familie.Meestal geven we geld,want dan kan de persoon zelf uitkiezen wat hij wil hebben.De kaart heb ik in bruin tinten gedaan en met sterren opgevrolijkt.De vlaggetjes zelf gesneden en de letters uit gestanst met tim holtz.Het plaatje is ingekleurd met copics.Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes joke

5 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Ik vind je kaart erg leuk geworden.
Het blijft altijd lastig om een leuke mannenkaart te maken.

Groetjes Inky

Saskia zei

Hoi,
Ik vind je kaart weer leuk geworden, had'm al in het echt gezien en dan is het altijd nog mooier.
Groetjes Sas

corry'kaart zei

hoi joke
vind het een knappe mannenkaart en erg leuk in die bruintinten!
groetjes van corry

Saskia zei

Hoi Joke,

Ik vind dat je ontzettend mooie kaarten maakt! Ik ben dan ook volger van je blog geworden.

Groetjes Saskia
http://saskias-kaartenblog.blogspot.com/

Corrie zei

Wat een stoer kaartje

Groetjes Corrie