Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 9 maart 2012

Een mannenkaart

Hallo allemaal
Vandaag is mijn man jarig en is 64 jaar geworden.Dat wordt vandaag ook gevierd en nog een jaar en dan pensioen.Mijn man houd niet zo van magnolia stempels,begrijp dat niet maar goed dan maar wat anders.Gelukkig bij de hobbystunter gaven ze mee wat tips en daar lag oldtimers mallen.Die dus maar gekocht.Deze keer dus geen copics,alleen papier .Ben benieuwd wat jullie er van vinden,nog bedankt voor de lieve reactie's op mijn meisjeskaart en tot de volgende keer.Groetjes joke

7 opmerkingen:

liek zei

Hoi,

Gefeliciteerd en ik vind het echt een hele mooie mannenkaart!!

Liefs van ons allemaal!

Inky's Creaties zei

Vanaf deze kant gefeliciteerd.

Ondanks dat je geen copics hebt gebruikt vind ik dit een hele leuke mannenkaart geworden.

Groetjes Inky

Corrie zei

Hallo Joke
Gefeliciteerd met je mans verjaardag, wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt

Groetjes Corrie

Tinie zei

Wat is deze waanzinnig mooi!!! Super kleuren en schitterende details erin verwerkt!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoi joke
van harte gefeliciteerd met je man en je kaart is zeker lekker stoer voor een vent:-))
erg leuk met die auto!
groetjes van corry

Saskia zei

Leuk idee en mooi gedaan. Ik snap ook niet dat iemand niet van magnoliastempels houdt, maar ja. Een mooie oplossing.
Groetjes saskia

marja zei

Wauw wat een gave mannen kaart Joke, supers!!!!! Geweldig mooie kleuren heb je gebruikt.
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je man.

Lieve groetjes Marja.