Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 8 maart 2012

Een meisjeskaart

Hallo allemaal

Gisteren begonnen met deze kaart en vandaag eerst nog het goeie achtergrond papier gekocht want ik had niet de juiste kleur erbij.Het is een nieuwe stempel van magnolia en ook het papier is volgens mij ook net uit maar ik vind het geheel wel geslaagd.Het roosje komt van het kruitvat.Ik heb er nog geen tekst bij gedaan maar wou alvast de kaart laten zien.Nog bedankt voor de leuke reactie's en een fijne dag verder.Groetjes joke

4 opmerkingen:

Corrie zei

Ochhhh wat een schatje Joke!

Groetjes Corrie

corry'kaart zei

hoi joke
nou echt een lieve kaart en erg leuk met dat label er achter,super vrolijk!
groetjes van corry

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een lieve kaart!!
Je stempeltje is echt heel leuk.
Die kende ik nog niet.
Zonder tekst vind ik je kaart trouwens ook erg leuk!

Saskia zei

Wat een mooie kaart, heel mooi gedaan, mooi ingekleurd en een mooi geheel. Je wordt steeds meer een prof.
Groetjes Sas