Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 16 maart 2012

Een Trouwkaart


Hallo allemaal,als eerste wil ik eerst kizzy welkom heten als volger van mijn blog en iedereen bedanken voor de lieve en leuke reactie's op mijn kaart van just because.Vandaag een trouwkaart die ik al een poosje geleden gemaakt heb maar nu pas op mijn blog zet.Het magnolia stempel afdruk van saskia gekregen.Het papier heb ik bij de hobbystunter gekocht,maar ik weet niet meer hoe deze serie heet.De roosjes bij kruitvat.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Groetjes Joke

7 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Joke
prachtig die glitter jurk

Groetjes Corrie

Grietje Jansen zei

Mooie trouwkaart, vooral ook een lieve stempel, echt een verliefd bruidspaar.

Grietje

Tinie zei

Wat een mooi geheel, prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoi joke
wat een lieve trouwkaart en vooral de jurk van de bruid is 'SCHITTEREND'
groetjes van corry

Margo zei

Wat een mooie kaart zeg !
Liefs
Margo

Marianne Schut zei

Hai Joke, een schitterende kaart! Wat mooi de glitters op de jurk, leuk hoor! Liefs Marianne

Kizzy zei

Dankjewel voor het warme welkom, super lief!! En je kaartje is ook weer een plaatje.
Liefs Kizzy