Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 1 maart 2012

Een zacht groen kaartje

Hallo allemaal

Gisteren al deze kaart op de bus gedaan en ik hoop dus dat de kaart vandaag wel bij de persoon aan gekomen is.Het is een schudkaart met zacht groene kleuren al komt het niet helemaal op de foto uit.In het schud gedeelte heb ik kleine kraaltjes gedaan.Ook het magnolia stempel heb ik met zachte groene kleuren gekleurd.Ben benieuwd wat jullie er van vinden,en nog bedankt voor de lieve reactie's groetjes joke

4 opmerkingen:

Corrie zei

Prachtig kaartje Joke!
mooi die zachte kleuren, ik vind die schudkaartjes toch zo leuk.

Groetjes Corrie

Tinie zei

Heel erg mooi!! Prachtig die zachte kleuren die je hebt gebruikt, weer een super mooi resultaat!!!

Groetjes Tinie

Saskia zei

Hoi,
Je kaartje is binnen gekomen hoor, wat een plaatje, in het echt nog mooier dan de foto's heel erg bedankt.
Groetjes Saskia

Margo zei

O wat een snoesje !
Liefs
Margo