Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 10 maart 2012

Geen tijd

Hallo allemaal
 Ellen's kaart met distress inkt ingekleurd.

 Saskia's kaart met copics ingekleurd.
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn mannenkaart en ook de felicitatie's ervan. Vandaag geen tijd om een kaartje te maken en gisteren heeft mijn man zulke leuke mannenkaarten gekregen van mijn dochter ellen en van mijn nicht saskia dat ik deze even aan jullie wou laten zien.Twee verschillende technieken maar ik vind ze mooi en ook mijn man kon ze waarderen,daarom wou ik ze ook aan jullie laten zien.Fijn weekend verder en tot de volgende keer.Groetjes joke

2 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een prachtige kaarten heb je man ontvangen zeg. ze zijn schitterend

Margo zei

Erg leuke kaarten heeft je man gekregen en dat van geen tijd, dat ken ik jammer genoeg !
Liefs
Margo