Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 13 maart 2012

Hoera een dochter.

Hallo allemaal



Afgelopen vrijdag zag ik bij elke kaart een feestje deze workshop,maar door de drukte nu pas af gekregen en eigenlijk nog niet helemaal naar mijn zin.Maar ik wil de kaart wel aan jullie laten zien.Het papier komt van de grote forever friends.De stempel komt uit de nieuwe magnolia serie.Bloemen van blad van magnolia.Ben benieuwd wat jullie er van vinden en nog bedankt voor de lieve reactie's,ik lees ze met veel plezier.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

Tinie zei

Oooohh wat ontzettend gaaf!!! Een super kaart!!!

Groetjes Tinie

corry'kaart zei

hoi joke
een erg mooie kaart met nog mooiere bloemen!dit model heb ik ook gemaakt maar nog niet gepost:-))
groetjes van corry

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Joke
geweldig leuk model

Groetjes Corrie

Margo zei

Wat mooi zeg, een heel speciaal model van kaart ook ! Prachtig !
Liefs
Margo

Saskia zei

Wat een mooi aartje is het geworden, vind het echt heel mooi geworden.
Groetjes saskia

Ellen zei

Heel leuk, ma! Niks meer aan doen. Groetjes ellen