Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 6 maart 2012

Nog een schudkaart voor de kerst

Hallo allemaal
Als eerste wil ik saskia als nieuwe volger begroeten.Leuk dat je er bij komt en wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's.
Gisteren een kerstkaart gemaakt,maar ik miste nog wat.Vanochtend maar wat sterren nog aan de bovenkant van de kaart geplakt.Ik vond het nog iets te kaal.De stempel komt van mijn dochter vandaan en met copics ingekleurd.De kerstboom met mica beplakt.Het papier komt uit de forever friends.Lint komt uit de intratuin.Daar verkopen ze in het najaar toch wel leuk lint op een rol,altijd handig.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden en als jullie nog tips hebben hoor ik het graag.Groetjes joke

3 opmerkingen:

Tinie zei

Wat gaaf om het in de kerstboom te doen, een super mooi geheel!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

dat heb je leuk gedaan zeg, ik vind hem super

Groetjes Corrie

corry'kaart zei

hoi joke
vind je schudkaart voor kerst erg leuk geworden en weet dat het best lastig is:-))
groetjes van corry