Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 19 maart 2012

Vandaag is jouw dag

Hallo allemaal

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn kaart With Love.Ik heb ze met veel plezier gelezen.Ook zie ik dat Jolanda volger bij mij is geworden hartelijk welkom.Vandaag een felicitatie kaart,de stempelafdruk van mirjam en angelique gekregen .Het papier komt uit het blok van Spring Feast,het lint bij ellie vandaan en de bloemen gekocht bij doe&ding.Ben benieuwd wat jullie er van vinden.Groetjes Joke

4 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi joke
vind je kaart heel erg goed geslaagd met die lieve tilda,tekst en bloemen, een toppertje!
groetjes van corry

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een leuk afdrukje ;-)...
Je krulhaar is echt mooi gelukt.

Mirjam en liek

Margo zei

Superleuk kaartje zeg ! Zeker geslaagd !
Liefs
Margo

Corrie zei

Wat een mooie kaart
Groetjes Corrie