Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 25 maart 2012

Weer een mannenkaart

Hallo allemaal


Wat een mooi weer is het toch,geniet ervan.Dinsdag is Jody jarig de vriend van Ellen en vrijdag gelijk de kaart aan Jody gegeven omdat ze samen pas in April hun verjaardagen gezamenlijk vieren.Het is een kaart zonder magnolia geworden wat ik zelf er moeilijk vind.Maar bij de hobbystunter deze oldtimers gekocht en een motor want dat vind hij wel erg leuk.Het papier komt uit het oxford blok.Ben benieuwd wat jullie er van vinden.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

he gelukkig, ik ben niet de enige op mannentoer haha.
Leuk idee om de ene auto op de buitenkant en de andere op de binnenkant te plaatsen.

Grietje

corry'kaart zei

hoi joke
ziet er lekker stoer uit en erg mooi papier gebruikt!
groetjes van corry

Danoesja zei

Hoi Joke

Het is een mooie kaart, het papier vind ik erg stoer. Het blijft altijd zoeken naar de juiste dingen die je gaat gebruiken op een mannenkaart, het is je heel goed gelukt.

Groetjes Danoesja

Inky's Creaties zei

Hoi Joke,

Ik vind je kaart heel erg goed gelukt ondanks dat je geen Magnolia hebt gebruikt! Ik denk dat Jody hem wel kan waarderen.

Groetjes Inky
ps bedankt voor het lenen van je stempels.

Inky's Creaties zei

Hoi Joke,

Ik vind je kaart heel erg goed gelukt ondanks dat je geen Magnolia hebt gebruikt! Ik denk dat Jody hem wel kan waarderen.

Groetjes Inky
ps bedankt voor het lenen van je stempels.

Kizzy zei

Prachtig kaartje Joke, het is een stoere mannenkaart, vind ik trouwens zelf ook heel moeilijk om te maken ( heb ik zelfs nog niet gemaakt hihi ) het papier is heel mooi en de oldtimer past er perfect bij.
Liefs Kizzy