Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 18 maart 2012

With Love

Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn aankoop in den bosch.Het was gisteren een hele gezellige dag maar vandaag eerst een kaartje die ik al klaar heb liggen maar waar de bloemen nog op moesten,ja dan toch even de nieuwe ponsen van Nellie Snellen gebruiken wat is dat leuk om te doen.Je moet wel dun papier gebruiken maar het is wel heel leuk om zo bloemen te maken.Het papier komt van de action vandaan,het lint bij de hobbystunter en de magnolia stempel is speciaal voor doe&ding uitgegeven.
Ik wil mee doen met de bloemen wedstrijd bij Ge We hobby
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi ma!
het was inderdaad erg gezellig gisteren! Ik ben ook al met mijn nieuwe aankopen aan de slag gegaan. De bloemen bij dit kaartje zijn ook erg mooi.

Groetjes Ellen

Inky's Creaties zei

Je kaartje is weer erg leuk geworden.
En wat zijn de blaadjes bij de bloemen mooi, je ziet echt de nerfjes lopen op het papier.

Groetjes Inky

Tinie zei

Wat is die mooi ingekleurd!! Super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

Hoi Joke
Wat een lief kaartje, prachtig die bloemen.

Groetjes Corrie

corry'kaart zei

hoi joke
een erg leuke en mooie kaart en zo kunnen we gelijk je prachtige bloemen en blaadjes bewonderen:-)
groetjes van corry

Margo zei

Wat een superleuke kaart !
Liefs
Margo

Kizzy zei

Heel mooi kaartje weer Joke, vind de kleurtjes ook mooi samen passen.
Liefs Kizzy

Grietje Jansen zei

Mooi geheel, en die nieuwe pons is erg mooi, Mooie bloemen en blaadjes zo.

Grietje

marja zei

Wat een super mooi kaartje Joke , geweldig!!!!

Lieve groetjes Marja.