Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 29 april 2012

100% Schattig

Hallo Allemaal


Vandaag een kaartje dat als titel 100% schattig staat.Dit kaartje is weer een geboortekaartje voorlopig even de laatste want ik heb nu weer even een voorraadje.
Het papier komt van Forever Friends
Ponsen van Nellie Snellen en van Martha Stewart.
Lintje van de Action
Stempeltje ingekleurd met Copics.
De perlen pen heb ik gebruikt voor de hoeken en voor in de bloemen.
Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden en wil jullie bedanken voor de reactie's op mijn vorige kaart.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Joke
wat een lief geboorte kaartje altijd fijn om er wat op voorraad te hebben, dat papier is ook zo mooi, ik heb het van de week ook gekocht

Groetjes Corrie

Saskia zei

Wat een mooie geboortekaartjes heb je allemaal weer gemaakt. Ze zien er prachtig uit.
Groetjes Saskia

Danoesja zei

Hoi Joke

Deze is ook weer supermooi in het heerlijke roze.

Lieve groetjes
Danoesja

corry'kaart zei

hoi joke
een erg 100% schattige kaart met een leuke stempel en leuk zo in dat roze/bruin
groetjes van corry

jolanda zei

lief kaartje

Kizzy zei

Een super mooi kaartje weer Joke, heel mooi papier ook! (sorry voor mijn late reactie maar ben volop bezig met blogjes bezoeken, terug komen doe ik altijd hoor)
Liefs Kizzy