Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 22 april 2012

De Laatste Loodjes.





Hallo Allemaal.Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn vorige kaart.Vanavond wil ik jullie een zwangere Tilde laten zien.Mijn oudste dochter is bijna 34 weken zwanger en haar laatste week werken gaat in .Dus het zijn echt de laatste loodjes van het werken.Het is een doorkijk schudkaart geworden met lovertjes van bloemetjes.De tekst is uitgeprint .Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.Groetjes Joke

6 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Ik weet zeker dat Karin deze kaart wel kan waarderen.

Groetjes Inky

Danoesja zei

Hoi Joke

Je kaartje is prachtig, erg mooi ingekleurd weer.
Wat een spannende tijd voor jullie!!

Lieve groetjes
Danoesja

Corrie zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je dochter. Spannend hoor

Groetjes Corrie

corry'kaart zei

hoi joke
een erg leuke en mooie kaart,daar zal je dochter best vrolijk van worden en ja die laatste loodjes zijn altijd het zwaarst he?:-))
groetjes van corry

Mirjam en Liek Nugteren zei

Hoi bijna oma,
Wat lief zo'n kaart voor je dochter.
Je kunt vast niet wachten tot je het kindje in je armen mag houden.
Nog even......
Liek

Kizzy zei

Een prachtig kaartje weer Joke, je dochter zal er vast heel erg blij mee zijn.
Lieve groetjes Kizzy