Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 24 april 2012

Een geboorte kaartje

Hallo Allemaal



Vandaag een geboorte kaartje hopelijk verveel ik jullie er niet mee maar ik heb net de slag te pakken om deze te maken.Het stempeltje geleend van Ingrid en ingekleurd met copics. Het papier komt uit het blok van sweet owl .De bloemen rand van Martha Swewart pons.De bloemen van Nellie Snellen pons.Het lintje van de actoin.Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke en lieve berichten op mijn vorige kaart en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.Groetjes Joke

5 opmerkingen:

hildedewilde zei

hoi joke! allereerst bedankt voor je reactie op mijn tag! Ik heb even op jou blog rondgesnuffeld en wat maak je mooie dingen zeg! Ik kom snel weer terug hoor!
gr. hilde

Corrie zei

Ohhhh wat een schatje Joke

Groetjes Corrie

Tinie zei

Wat een beeldschoon kaartje, een schatje is het!!!

Groetjes Tinie

Kizzy zei

Wat een lieverdje Joke, vind het roze samen met dat bruine erg leuk.
Liefs Kizzy

corry'kaart zei

hoi joke
deze kaart vind ik zeker een schatje zo met dat roze/bruin,heel apart en mooi!
groetjes van corry