Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 5 april 2012

Een Jongenskaart

Hallo Allemaal


Al een poos niet iets van mee laten zien.Even er geen tijd voor maar nu gauw een kaart op mijn blog zetten die ik al een tijdje geleden gemaakt heb.Ik vind dit een schattig stempeltje alleen om daar de goede achtergrond bij te doen vond ik wel lastig.Toch vind ik het zo wel een aardig geheel geworden. Het papier komt van het kruitvat vandaan.Ik wil ook nog iedereen bedanken voor de leuke en lieve reactie's,ik heb ze met veel plezier gelezen.Groetjes Joke

9 opmerkingen:

Jolara zei

super leuk ! Liefs joyce

Saskia zei

Hoi,
Leuk kaartje geworden, goed gelukt.
Veel sterkte met de kou van deze dagen, valt een beetje tegen het weer. Kan vannacht vriezen brrr.
Groetjes Saskia

Grietje Jansen zei

Vind het wel grappig zoals je de voet en het tennisracket laat "uitschieten".
En de twee splitpennetjes zijn net twee tennisballen.
Hij is leuk.

Grietje

Tinie zei

Wat een heerlijke stoere jongenskaart, hij is prachtig!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

super leuk kaartje Joke
Groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een mooi en stoer jongenskaartje, het papier past er prima bij. Voor jongens en mannenkaarten moeten we inderdaad iets langer zoeken naar het juiste papier.
Fijn paasweekend

Lieve groetjes
Danoesja

Kizzy zei

Super mooie jongenskaart Joke, het past allemaal heel mooi bij elkaar.
Liefs Kizzy

Marianne Schut zei

Hai Joke, super leuke kaart hoor! Ik vind jongenskaarten altijd erg lastig, meestal koop ik er maar gewoon een in de winkel. Maar deze van jou is super gelukt! Het papier past er ook prima bij! Groetjes Marianne

Karin zei

Wat een leuke, stoere kaart Joke!